O gadżetach reklamowych: Naklejki i inne

Dodane: 23-09-2016 08:12
O gadżetach reklamowych: Naklejki i inne Nalepki przybierają rozmaite formy i kształty, również naklejki żywiczne wypełniane tworzywami sztucznymi. Dzisiaj poligraficznych tematach.

Naklejka i jej druk

Naklejka to specyficzny rodzaj druku poligraficznego, ponieważ oprócz dobrej jakości samego druku musi zostać wydrukowany na specjalnym papierze zawierającym klej oraz osłonę zabezpieczającą tenże klej. Druk takich naklejek to wyzwanie dla operatorów DTP oraz dla samych drukarzy, ponieważ niektóre naklejki powinny jeszcze zawierać hologram, lub pełnić funkcję plomby VOID, która zostawi napis "VOID OPEN" po jej zerwaniu.

Naklejki muszą też posiadać odpowiedni klej do zastosowania na różnych powierzchniach, jednak to już zależy od samego producenta tego papieru lub specjalnej folii.


Drukarnie cyfrowe

Drukarnie to nie nowość, są z nami od czasu wynalezienia czcionki ruchomej w XV w. Od tego czasu drukarni jest oczywiście coraz więcej, a sam proces druku przeszedł liczne modernizacje i zmiany. Jednak nowością ostatnio są drukarnie internetowe, które ułatwiają proces drukowania i zamawiania. Uproszczone do maksimum formularze zamówień online, połączone z wygodnymi płatnościami przez internet- wygoda na każdym kroku.

Nic dziwnego, że takie drukarnie zdobywają coraz więcej zwolenników. Cennik, realizacje i wszelkie informacje są dostępne na wyciągniecie ręki, a może raczej kursora. W przyszłości pewnie większość drukarni zdecyduje się na taka formę składania zamówień, jest to najzwyczajniej w świeci wygodne i nowoczesne.


Tony papieru, litry tuszu

Drukarskie materiały eksploatacyjne w zwykłej, średniej wielkości firmie wyczerpują się szybko, a nakłady firmowe na zakup takowych również jest dosyć duży. jednak nijak się to ma tego jakie koszty w tym temacie ponoszą zakłady poligraficzne. W sumie ich praca polega na zużywaniu tychże materiałów i przetwarzanie ich na zamówione treści i produkty.

Litry tuszów i tony papieru przechodzą przez ręce pracowników takich zakładów na porządku dziennym. Wszystko musi działać jak w zegarku, ponieważ błędy są kosztowne, a ich pokrycie może nadwyrężyć budżet danego projektu, dlatego pracownicy w zakładach poligraficznych muszą być odpowiednio zmotywowani.